σ'αυτον τον κόσμο χωρίς λεφτα είμαστε όλοι ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ! ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΑΔΕΙΟ ΚΑΔΟ!

Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Θα ’θελες μια βόλτα να φέρουμε τον κόσμο;
Μαριονέτα εγώ σε θέατρο του δρόμου
Κι εσύ οργανοπαίχτης ζητιάνος μιας βροχής
Angelina Rain


Μπορεί τα βράδια χωρίς αγάπη να κοιμάμαι
Κι όλο το σώμα μου να έχει ξεραθεί
Στο λάρυγγα μου οι σύντροφοι μου να κρεμανε
Βρισιές σαν καίγονται … μέσα στη βροχή

Μα η ψυχή μου πως καυλώνει σαν ακούει
Αυτό που λένε κάτι όμορφα παιδιά
Ότι ΤΟ ΠΑΘΟΣ – ότι ΤΟ ΠΑΘΟΣ
ΓΙΑ – ΤΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ ΑΠ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΛΙΑ
ζερνταμερι ψιτ ψιτ








Γιάννης Κ:
"Την ιστορία τη γράφεις, με δυο τρόπους : Είτε συμμετέχοντας είτε απέχοντας.
Διαλέγεις."

δον ΨΥΧΩΤΗΣ: είτε συμμετεχοντας στην αποχη..

Γιάννης Κ: με την απόχη μόνο ψαρεύεις

δον ΨΥΧΩΤΗΣ: συμμετοχή στην δημοκρατία που ζουμε=συνενοχη

Γιάννης Κ: δεν αλλάζεις χέρια στην εξουσία. της αλλάζεις τα φώτα

δον ΨΥΧΩΤΗΣ: δεν είναι δημοκρατία, δεν ειν' ελευθερία, ειναι μονο μία ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΚΡΑΤΊΑ(ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ)

Γιάννης Κ: ήξερα πως έχουμε 23 πρωθυπουργούς , κληρονομικώ δικαίω. (Κ.Μπέης έφα). Φαίνεται, πως δεν μέτρησε τους μπάσταρδους

Thomas Cat Thomas Cat: η ιστορια εισαι εσυ

Γιάννης Κ: κοιτάχτηκα στον καθρέφτη και είδα εμένα. δεν είδα την ιστορία.

Thomas Cat Thomas Cat: και η ιστορια που ειναι λες?κρυμενη σε κανενα βιβλιο?αυτη ειναι η ''ιστορια'''των..ειναι τα δικα τους ψεμματα..σε μια πολη της Γαλλιας,εχει ενα αγαλμα,ενος ευεργετη''της πολης..ε,ο τυπος ηταν δουλεμπορος,σκλαβους ειχε,ετσι εγινε ''ευεργετης

Γιάννης Κ:..

Thomas Cat Thomas Cat: γι'αυτο σου λεω,η ιστορια ειναι εμεις που τη γραφουμε!