σ'αυτον τον κόσμο χωρίς λεφτα είμαστε όλοι ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ! ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΑΔΕΙΟ ΚΑΔΟ!

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Συννεφορμουρμουρίτσες!

Εφαρμοσμένη άνοιξη στου τραγέλαφου την άκρη. Ζαμέ, που λεν και τα γαλόπουλα, χρυσό μου. Του ακαθίστου δε πέφτει μόνο κάτι παρασκευές. Πόσο μάλλον του ασηκώτου που σου λαχαίνει ολημερίς. Είδες για να είστε παρλαπίπες? Πίσω έχει η γουρούνα της τη μούρη μικρέ παλιοχαμούρη. Γιατί τα λέω αυτά τώρα ενώ ήθελα αλλιώς να το αρχίσω? Το «γιατί έτσι γουστάρω» ελπίζω να σου μπαίνει καλά. Πάμε παρακάτω.

Δεν είναι που τα έχω πάρει μετρητοίς κι ούτε με δοσίλογους ανακατώνομαι. Κι όποτε το κάνω, κοιτώ να μη τους ραίνω ξεπεσμένα ορτύκια. Πα να πει, πως μαζί με μαγκιόρες ψιλοκαριόλες που ξερνούν «εγώ» δεν στρώνω τραπέζι. Την παίζω φωτιστικό και επικεντρώνομαι στα σημεία. Κι εκεί θερμαίνω όσα μπορούν να πάρουν φωτιά. Αλλιώς κατακεραυνώνω τα μη ικανά προς άρμεξιν μερεμέτια τους. Επίσης, δηλώνω αυτούσια ανυπαρξία μιας χαμένης στράτας. Κι αν η κουβέρτα μου γνέφει «έλα», υπογράφω ως οδοστρωτήρας προς εξημέρωση. Ύστερα, δε χαμπαριάζω ούτε τον αντίχριστο. Κατάλαβες αλογομουρμούρα μου?

Κι όσο για τον χαμένο γκαζοντενεκέ του αλλαξοκωλιάσματος (ξέρεις εσύ) να φάει γλαρόσουπα την άλλη φορά. Κάνει καλό στα αχαμνά. Μουλιάζουν χωρίς να μουχλιάζουν, έχω ακούσει, και σφίγγουν ανάπτυξη. Κι αν έχει ξεχάσει πώς γίνεται το σωστό πάρε δώθε, τότε μη σώσει και καταπιεί την ουρά. Στο λαιμουδάκι το ζαρωμένο να κάτσει, να ανθίσει μούσμουλα. Και μετά να αχνίζει ως κουραμπιεδάκι στο τηγάνι με τα κουκουνάρια.

Προς το παρόν είμαι όπως μου αρέσω κι αν την κάνεις κοφτή, ρίξε και ολίγον από καρότο. Μ’ αρέσουν τα σκουλαρίκια που μυρίζουν πιπέρι.

Μανάρι μου εσύ με το βρουμ βρουμ (άσχετο!)

Ang.R

ζερνταμερι ψιτ ψιτ
Πως βρεθηκα εδώ ?
Επεσες … μου ειπες

Η Ριτα δεν πεφτει… βουταει με το κεφαλι

Μα σε ακουσα να πεφτεις…το ξερεις ότι μοιαζεις με αγγελος ?… μου ειπες
Δεν ακους τ΄ αστερια να πεφτουν μωρο μουΤ΄ ακους να σπανε…

Μα …δεν προλαβες ,σε εκοψα
Δεν εχω αναγκη να με πιστεψεις

Εχω αναγκη καποιος να μου γαμήσει το κλαμα

Να με κρατήσει καρφωμενη
Βαρέθηκα κάθε σεζόν να γραφομαι στα μπουρδελα
Βαρέθηκα να κανω βιζιτες στον Θεο
Βαρέθηκα να με ξεπετουν οι αγγέλοι
Βαρέθηκα να περιμενω καποιον να σκασει πανω μου
Να σκασει πανω μου και όσων αγαπω…. Δηλαδη εμενα.

Δεν εχω αναγκη να με πιστεψεις
Εχω αναγκη καποιος να μου γαμήσει το κλαμα

Ποσο πιο τρυφερα να στο ΄πω !!