σ'αυτον τον κόσμο χωρίς λεφτα είμαστε όλοι ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ! ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΑΔΕΙΟ ΚΑΔΟ!

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

λόγια του κάδου

παρολα που ολα γυρω ειναι .....ειναι. Εγω θα πω σε ολους μια μεγαλη ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!! ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΤΡΕΛΛΑΝΟΥΝ.....ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΠΡΩΤΗ ΕΓΩ....ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!tina

μην ξεχνάς να τον αδειάζεις κάθε βράδι, με τόση κίνηση γεμίζει γρήγορα!
costa carpediem

ΘΑ ΤΟΝ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΔΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑΙ! ΘΑ ΤΟΝ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΔΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑΙΙΙΙΙ, ΜΕ ΜΑΛΑΚΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΘΕ ΝΕΑ ΜΕΡΑ!!
καταλαβαμε όλοι τον ύμνο του ΚΑΔΟΣΟΚ! Δ.Ψ

Το βουητό του ανέμου στροβιλίζεται στον κάδο της ..μοναξιάς..
Μαζί και οι ψίθυροι από τη σιωπή
και ένα βλέμμα γεμάτο οργή
που λυσσομανάει σε επαγρύπνηση...
Καλό βραδυ...συν-καδίτες και συν-καδίτισσες......
Aδειάστε το Εγώ σας
από τα ...περιττώματα εντός σας!!!!!!Σαχλίνα

εμπλεξα στην ουρα των συννεφων μια καλημερα σε ολους γνωσους και αγνωσους σκουπιδοφυλακες του ονειρου!
καλως σας βρηκα..
ψεμα..(?)
κι εμεις..ψεμα στο ψεμα τους..πυρηνες με πυρινες γλωσσες αληθειας..μεσα απο το καδο...λου

Γίνανε το ίδιο πράμα...Το Κιλκίς και η Αλαμπάμα ! τα παλιοτρακτερα

Φυσά ανερυθρίαστα στις πομπές των μαρτύρων. Κι εγώ ως πιστή οπαδός του δόγματος της αστάθειας γεύομαι το ψΑίμα μου.
Ang.R

Ο αέρας πέθανε …χθες άφησε την τελευταία πνοή του.. ζερνταμερι ψιτ ψιτ

Φυσάει πολύ απόψε κι η ανάσα σου κρατιέται απο ψηλά,
και δε βαστάει τ'όνειρο να την αντέξει! βασίλης π.