σ'αυτον τον κόσμο χωρίς λεφτα είμαστε όλοι ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ! ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΑΔΕΙΟ ΚΑΔΟ!

Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

ζερνταμερι ψιτ ψιτ

Ξύπνησα το πρωϊ απο το κρυο
σήκωσα το κορμι
η ψυχη ομως έμεινε ξάπλα
παντα αδικώ το κορμί
παντα το τρέχω, το ράβω, το ξηλώνω
τσοντάρω λίγη δύναμη....και περπατάει
ενώ η ψυχή...παντογνώστρα
πάντα με κογιονάρει ..η πουτάνα
πρέπει να το κανω πριν μου πάρουν την πατέντα η εκκλησία με το κράτος

...να τα διαχωρίσω...έστω και τσίμα – τσίμα

Το σαλιο μου καρφωμενο στη γλωσσα σου

αληθεια..ποναει ?

μου υποσχεθηκες καθαρες ανασες
....χα χα χα..Ποναει !!



τι ειμαι για σενα ?
......ενα φτυνώδοχειο ε ?
με παιζεις οπως τα Παρθενικα αιδοια
με εχεις ξακουρδιστημε τρομαζειςμε κανεις σκατα

....με με με με με...κατεβα ρε χεστη για ενα τσιγαρο
...πασαλειψε τις λεξεις σου στο χαρτι.........και ποιητη μαλακα

......εισαι στημενος ρε !οπως οι δρομοι εξω απο τις πορτες
οπως ο πολεμος
οπως η ζωη
οπως ο ερωτας
....στα τεσσερα
....αντε... πηδα μας να τελειωνουμε
..Θεε



Ευδοκιμώ μέσα στη μαλακία σας..
Πετάω σαν άγγελος με σκουπόξυλο πάνω στα ταβάνια σας

Είμαι η μέσα σας πολιτεία
Χμ..οσο για την κωλογαμία των λέξεών μου ?
Τις φορώ με τσάκιση
Είμαι γκόλ απ ΄το αλκοόλ

άλλο ένα πρωϊ σ΄ αυτή την σκατογωνία...............

ζερνταμερι ψιτ ψιτ